- zbudować zyskowny biznes beauty,
- zbudować konkretny wizerunek, potężną firmę, którą pokochają kupujący
- przygotować sprawne promocje, oferty dla klientów
- sprzedawać zabiegi, kosmetyki w progresywny sposób
- trafić w sedno potrzeb klienta,
- zbudować zespół marzeń
To książka, która mobilizuje do działania JUŻ! Weź coś do pisania, rozwiązuj zadania, odpowiadaj na pytania, zbieraj punkty, działaj i ciesz się skutkiem!
Właściciele klinik bardzo nieraz skoncentrowani są na technikach, rozwiązaniach, produktach, zabiegach, próbują nadążyć za trendami, doskonalą umiejętności zespołu, żeby najlepiej odpowiedzieć na zapotrzebowania klienta. Jednocześnie zapominają, że klinika, salon kosmetyczny to na dodatek producent, która musi zarabiać i warto obserwować co się sprzedaje, która usługa zarabia, a która mimo, iż się sprzedaje przynosi straty.
– Klaudia Krabes - Czarnacka