Guess Guess Seductive Men 100ml EdT Ocena produktu:

od 66,87 PLN

oszczędzasz do 34%

  • Producent: Guess
  • Kategoria: Wody toaletowe dla mężczyzn
  • Pojemność: 100 ml

Guess – amerykański sen. Amerykańska firma modowa Guess jest znana przede wszystkim z odzieży o wysokiej jakości, z kreatywnego marketingu, a także z posiadania wielkiego wpływu na panujące trendy. Szerokim sukcesem cieszą się także popularne dodatki, zegarki i biżuteria i perfumy. Producent Guess została założona w 1981 r. Przez braci Georgesa, Armanda, Paula i Maurica Marciano, którzy urodzili się w Maroko, ale w 1977 r. Przeprowadzili się do Kalifornii, żeby spełnić swój amerykański sen. W latach 70. Zwrócili uwagę świata mody wykorzystywaniem dżinsu, który wówczas uważany był za staromodny. Projekty braci Marciano były na tyle nieśmiertelne, zmysłowe i szykowne, iż już na zawsze zmieniły podejście świata mody do dżinsów. Dziś firma Guess należy do tych najmocniej uznawanych na świecie, a jej komfortowa odzież i dodatki dla pań, panów i dzieci są odzwierciedleniem stylu życia. Wśród gwiazd, z którymi Guess współpracuje w zakresie reklamy, są pomiędzy innymi Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni i Naomi Campbell. W XXI wieku natomiast firma łączona jest typowo z osobą Paris Hilton. Pierwsze pachnidła marka Guess wprowadziła na rynek w latach 80. We współpracy z marką Revlon. Później jednak zaczęła współpracę z marką Coty. W 1990 r. Rozgłos zyskały kobiece perfumy Guess Original z nutami mandarynki, grapefruita, cytryny, jaśminu, hiacyntu i bursztynu. Do najmocniej znanych aromatów dla panów należą orzeźwiające, zmysłowe pachnidła Guess Seductive Homme Blue. Pachnidła Guess produkowane są we współpracy z takimi perfumiarzami, jak Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner czy Bernard Ellena. Producent Guess prowadzi aktualnie dzialalność w ponad 80 krajach świata i eksponuje się połączeniem amerykańskiego, zachodniego stylu z europejską wrażliwością. Jej produkty są symbolem młodzieńczego, sexy stylu życia pełnego przygód. W ciągu dziesięcioleci Guess pobudzał ludzi do marzeń dzięki swoim kampaniom reklamowym, które uczyniły znanymi sporo do tej pory nieznanych osób. Filozofia firmy Guess mówi, iż każdy może spełnić swój amerykański sen.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Wody toaletowe dla mężczyzn