Guess Guess Seductive Blue Men 100ml EdT Ocena produktu:

od 66,87 PLN

oszczędzasz do 16%

  • Producent: Guess
  • Kategoria: Wody toaletowe dla mężczyzn
  • Pojemność: 100 ml

perfumy Guess to symbol odkrywczego, kreatywnego podejścia do życia, nastawienia na spełnianie marzeń. Taka filozofia przyświecała założycielom firmy, którzy przybyli do Ameryki z Maroka, aby spełnić tutaj swój amerykański sen.

Udało się im to w 100 procentach. Początkowo marka Guess kojarzyła się wyłącznie z odzieżą. To właśnie od tego typu towarów swą działalność zaczynali bracia Georges, Armand, Paul i Maurico Marciano. Zasłynęli oni z niesztampowego podejścia do dżinsu – materiału, który w tym czasie wychodził już z mody, a dzięki nim powrócił do łask i to jak wiadomo, nurt, który utrzymuje się do dzisiaj.

Ich produkty odzieżowe cechowały się wykwintnym charakterem, były zmysłowe, innowacyjne, ale też nieśmiertelne. Dlatego producent zyskał sobie uznanie. Ponadto stawiali oni na wygodę, na możliwość wykorzystywania tych rzeczy w rutynowym życiu.

Promowanie takiego stylu życia – nastawionego na sukces, prestiż, jest ich znakiem rozpoznawczym, także jeśli chodzi o produkty, takie jak perfumy. Marka Guess współpracowała z takimi osobistościami, jak Claudia Schiffer, Carla Bruni, Laetitia Casta, i Naomi Campbell.

aktualnie osobą, która ma największe znaczenie w budowaniu wizerunku firmy ma Paris Hilton. W latach 90. Guess przestał się już kojarzyć jedynie z odzieżą, gdyż wypuścił na rynek linię oryginalnych perfum, które zdobyły sobie wielkie podziw.

Orzeźwiające zapachy, bazujące m.in. Na nutach cytrusowych – to była nowość, która wzbudziła zainteresowanie. Pachnidła Guess to perfekcyjna jakość i prestiż, a świadczy o tym to, że powstają one we współpracy z takimi osobistościami z tej branży, jak Honorine Blanc, Pierre Negrin, Claudette Belnavis, Ellen Molner, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian Guillaume Flavigny itd.

Cechą eksponującą tych artykułów jest połączenie dwóch inspiracji – stylem życia amerykańskim – kojarzącym się ze swobodą, wygodą, dążeniem do sukcesu i ze stylem europejskim – czyli tradycją, delikatnością, zmysłowością.

Filozofia marki jest nastawiona na promowanie marzeń o spełnianiu amerykańskiego snu o sukcesie – w każdej dziedzinie życia.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Wody toaletowe dla mężczyzn