Guess Guess Night Men 100ml EdT Ocena produktu:

od 70,04 PLN

oszczędzasz do 17%

  • Producent: Guess
  • Kategoria: Wody toaletowe dla mężczyzn
  • Pojemność: 100 ml

pachnidła Guess to symbol odkrywczego, kreatywnego podejścia do życia, nastawienia na spełnianie marzeń. Taka filozofia przyświecała założycielom marki, którzy przybyli do Ameryki z Maroka, by spełnić tutaj swój amerykański sen.

Udało się im to w 100 procentach. Początkowo producent Guess kojarzyła się wyłącznie z odzieżą. To właśnie od tego typu towarów swą działalność zaczynali bracia Georges, Armand, Paul i Maurico Marciano. Zasłynęli oni z niesztampowego podejścia do dżinsu – materiału, który w tym czasie wychodził już z mody, a dzięki nim powrócił do łask i to jak wiadomo, kierunek, który utrzymuje się do dzisiaj.

Ich produkty odzieżowe cechowały się gustownym charakterem, były zmysłowe, innowacyjne, lecz też nieprzemijalne. Dlatego producent zyskał sobie podziw. W dodatku stawiali oni na wygodę, na możliwość użytkowania tych rzeczy w rutynowym życiu.

Promowanie takiego stylu życia – nastawionego na sukces, prestiż, jest ich znakiem rozpoznawczym, także jeśli chodzi o produkty, takie jak perfumy. Marka Guess współpracowała z takimi osobistościami, jak Claudia Schiffer, Carla Bruni, Laetitia Casta, i Naomi Campbell.

obecnie osobą, która ma największe znaczenie w budowaniu wizerunku marki ma Paris Hilton. W latach 90. Guess przestał się już kojarzyć tylko z odzieżą, gdyż wypuścił na rynek linię oryginalnych perfum, które zdobyły sobie spore podziw.

Orzeźwiające aromaty, bazujące m.in. Na nutach cytrusowych – to była nowość, która wzbudziła zainteresowanie. Perfumy Guess to idealna jakość i prestiż, a świadczy o tym to, że powstają one we współpracy z takimi osobistościami z tej branży, jak Honorine Blanc, Pierre Negrin, Claudette Belnavis, Ellen Molner, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian Guillaume Flavigny itd.

Cechą akcentującą tych towarów jest połączenie dwóch inspiracji – stylem życia amerykańskim – kojarzącym się ze swobodą, wygodą, dążeniem do sukcesu, a także ze stylem europejskim – czyli tradycją, delikatnością, zmysłowością.

Filozofia producenta jest nastawiona na promowanie marzeń o spełnianiu amerykańskiego snu o sukcesie – w każdej dziedzinie życia.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Wody toaletowe dla mężczyzn