• Producent: Guess
  • Kategoria: Wody toaletowe dla mężczyzn
  • Pojemność: 50 ml

perfumy Guess to symbol odkrywczego, kreatywnego podejścia do życia, nastawienia na spełnianie marzeń. Taka filozofia przyświecała założycielom producenta, którzy przybyli do Ameryki z Maroka, by spełnić tutaj swój amerykański sen.

Udało się im to w 100 procentach. Początkowo producent Guess kojarzyła się jedynie z odzieżą. To właśnie od tego typu produktów swą działalność zaczynali bracia Georges, Armand, Paul i Maurico Marciano. Zasłynęli oni z niesztampowego podejścia do dżinsu – materiału, który w tym czasie wychodził już z mody, a dzięki nim powrócił do łask i to jak wiadomo, nurt, który utrzymuje się do teraz.

Ich produkty odzieżowe cechowały się wytwornym charakterem, były zmysłowe, progresywne, ale też nieprzemijalne. Dlatego firma zyskał sobie uznanie. Ponadto stawiali oni na wygodę, na możliwość użytkowania tych rzeczy w codziennym życiu.

Promowanie takiego stylu życia – nastawionego na sukces, prestiż, jest ich znakiem rozpoznawczym, także jeśli chodzi o produkty, takie jak perfumy. Firma Guess współpracowała z takimi osobistościami, jak Claudia Schiffer, Carla Bruni, Laetitia Casta, i Naomi Campbell.

aktualnie osobą, która ma największe znaczenie w budowaniu wizerunku marki ma Paris Hilton. W latach 90. Guess przestał się już kojarzyć wyłącznie z odzieżą, gdyż wypuścił na rynek linię oryginalnych perfum, które zdobyły sobie spore podziw.

Orzeźwiające zapachy, bazujące m.in. Na nutach cytrusowych – to była nowość, która wzbudziła zainteresowanie. Pachnidła Guess to nadzwyczajna jakość i prestiż, a świadczy o tym to, iż powstają one we współpracy z takimi osobistościami z tej branży, jak Honorine Blanc, Pierre Negrin, Claudette Belnavis, Ellen Molner, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian Guillaume Flavigny itd.

Cechą eksponującą tych produktów jest połączenie dwóch inspiracji – stylem życia amerykańskim – kojarzącym się ze swobodą, wygodą, dążeniem do sukcesu, a także ze stylem europejskim – czyli tradycją, finezyjnością, zmysłowością.

Filozofia marki jest nastawiona na promowanie marzeń o spełnianiu amerykańskiego snu o sukcesie – w każdej dziedzinie życia.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Wody toaletowe dla mężczyzn