Guess Guess 1981 Men 100ml EdT Ocena produktu:

od 69,09 PLN

oszczędzasz do 4%

  • Producent: Guess
  • Kategoria: Wody toaletowe dla mężczyzn
  • Pojemność: 100 ml
perfumy Guess to symbol odkrywczego, kreatywnego podejścia do życia, nastawienia na spełnianie marzeń. Taka filozofia przyświecała założycielom producenta, którzy przybyli do Ameryki z Maroka, żeby spełnić tutaj swój amerykański sen. Udało się im to w 100 procentach. Początkowo marka Guess kojarzyła się jedynie z odzieżą. To właśnie od tego typu produktów swą działalność zaczynali bracia Georges, Armand, Paul i Maurico Marciano. Zasłynęli oni z niesztampowego podejścia do dżinsu – materiału, który w tym czasie wychodził już z mody, a dzięki nim powrócił do łask i to jak wiadomo, trend, który utrzymuje się do teraz. Ich produkty odzieżowe cechowały się eleganckim charakterem, były zmysłowe, postępowe, ale też nieprzemijalne. Dlatego producent zyskał sobie uznanie. W dodatku stawiali oni na wygodę, na możliwość wykorzystywania tych rzeczy w powszednim życiu. Promowanie takiego stylu życia – nastawionego na sukces, prestiż, jest ich znakiem rozpoznawczym, także jeśli chodzi o produkty, takie jak pachnidła. Producent Guess współpracowała z takimi osobistościami, jak Claudia Schiffer, Carla Bruni, Laetitia Casta, i Naomi Campbell. Obecnie osobą, która ma największe znaczenie w budowaniu wizerunku producenta ma Paris Hilton. W latach 90. Guess przestał się już kojarzyć tylko z odzieżą, gdyż wypuścił na rynek linię oryginalnych perfum, które zdobyły sobie pokaźne uznanie. Orzeźwiające zapachy, bazujące m.in. Na nutach cytrusowych – to była nowość, która wzbudziła zainteresowanie. Perfumy Guess to genialna jakość i prestiż, a świadczy o tym to, że powstają one we współpracy z takimi osobistościami z tej branży, jak Honorine Blanc, Pierre Negrin, Claudette Belnavis, Ellen Molner, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian Guillaume Flavigny itd. Cechą podkreślającą tych towarów jest połączenie dwóch inspiracji – stylem życia amerykańskim – kojarzącym się ze swobodą, wygodą, dążeniem do sukcesu i ze stylem europejskim – czyli tradycją, finezyjnością, zmysłowością. Filozofia firmy jest nastawiona na promowanie marzeń o spełnianiu amerykańskiego snu o sukcesie – w każdej dziedzinie życia.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Wody toaletowe dla mężczyzn