• Producent: RME
  • Kategoria: Pozostały sprzęt nagłośnieniowy i studyjny

zakup Fireface 802, a otrzymasz GRATIS słuchawki Sony MDR-7506 o wartości 599 zł Fireface 802 to nowy interfejs RME, będący kolejną wersją cieszącego się niezwykłą renomą, legendarnego modelu Fireface 800.

dostępne 60 kanałów audio, high-endowe przedwzmacniacze mikrofonowe, referencyjne konwertery, pełna sekcja efektów i praca w trybie do 192 kHz stanowią podstawę dla jeszcze obszerniejszej ilości funkcji, takich jak ultraniska latencja przy pracy poprzez USB albo FireWire i legendarne, stanowczo jednostajne sterowniki RME.

Aktywna redukcja jittera, jednostkowa zmiana poziomów referencyjnych dla wszelkich wejść i wyjść, pełna funkcjonalność w trybie samodzielnym, specyficzny komplet wskaźników i analizatorów RME DIGICheck i te same funkcje dla komputerów Windows i Mac.

TotalMix FX, czyli najwyższej klasy cyfrowy mikser i router sygnałowy RME, z dwoma potężnymi układami DSP i zintegrowanymi modułami korekcji, dynamiki, efektami Reverb/Echo dla sygnałów do 192 kHz, i zintegrowany kontroler odsłuchu.

Zawrotny zestaw funkcji obejmuje także opcjonalny tryb Class Compliant i obsługę TotalMix FX dla iPad'a, czyli aplikacji RME zezwalającą całkowicie sterować 802 z poziomu iPada, bez konieczności przyłączania komputera.

W tej, prostej w obsłudze aplikacji dostępne są wskaźniki stopni wszelkich 90 kanałów i szyn efektowych, widoki różnych ustawień oraz pełna obsługa wszystkich funkcji. Fireface 802 to kompleksowe i mistrzowskie urządzenie do pracy z dźwiękiem, wszechstronne studio zamknięte w obudowie w standardzie 19".

Interfejs zaprojektowany dla osób, które nie uznają żadnych kompromisów w kwestiach brzmienia, a oczekują stabilności i ultra-niskiej latencji, a także zestawu jedynych w swym typu, mistrzowskich funkcji.

To kolejny, rewolucyjny interfejs od RME, oferujący wszystko, co najkorzystniejsze a choćby jeszcze więcej. Wejścia i WyjściaFireface 802 obsługuje 60 kanałów audio: 30 kanałów wejściowych i 30 wyjściowych. Wszelkich torów wejścia i wyjścia można używać w tym samym czasie.

Na osobnych 30 ścieżkach można nagrywać sygnały z maksymalnie 12 kanałów analogowych i 18 kanałów cyfrowych. Analogowe wejścia i wyjścia. W Fireface 802 przystępnych jest 12 wejść i 12 wyjść analogowych.

12 Wejść. Z tyłu: 8 symetrycznych wejść na złączach TRS na tylnym panelu, z przodu: 4 wejścia XLR z przedwzmacniaczami mikrofonowo/instrumentalnymi.12 Wyjść. Na panelu tylnym: 8 symetrycznych wyjść na złączach TRS.

Na panelu przednim: Dwa wyjścia słuchawkowe TRS stereo zapewniające głośny sygnał nawet w słuchawkach o wysokiej impedancji [tory 9/10 i 11/12]. Jakość dźwięku. Tak samo jak inne urządzenia RME, Fireface 802 oparto na doskonałym układzie analogowym połączonym z najnowszą technologią w dziedzinie przetwarzania cyfrowego.

Cechą wszystkich symetrycznych wejść/wyjść TRS i XLR oraz obu wyjść słuchawkowych jest wybitnie niski poziom szumów i zniekształceń. Zgodnie z najkorzystniejszą tradycją i filozofią produktów RME przetworniki i przedwzmacniacze nie mają „swojego brzmienia", nie dodają ani nie usuwają nic z sygnału źródłowego przenosząc go w postaci pierwotnej.

wyposażone w najnowsze, nisko-latencyjne konwertery A/C i C/A wszystkie wejścia i wyjścia przetwarzają sygnał z częstotliwością próbkowania do 192 kHz, oferując przy odtwarzaniu dynamikę na poziomie 118 dBA – choćby dla dwóch wyjść słuchawkowych.

Dzięki specjalnej technologii wyjścia słuchawkowe dostarczają sygnał o wysokim poziomie, nieważne czy korzystamy ze słuchawek o wysokiej czy niskiej impedancji. Oprócz efektywnej redukcji jittera najnowsza technologia RME SteadyClock zagwarantuje najwyższej jakości konwersję sygnałów AC/CA, nawet przy synchronizacji do zewnętrznego urządzenia cyfrowego.Dla każdego wejścia i wyjścia można indywidualnie ustawić jeden z następujących poziomów stosowanych w mistrzowskich studiach: -10 dBV, +4 dBu, HiGain [odpowiadają +2 dBV, +13 dBu i +19 dBu na pełnej skali cyfrowej].

Wszystkie wyjścia można wykorzystać do bezpośredniego monitoringu ASIO [ASIO Direct Monitoring]. Przedwzmacniacze mikrofonowo–instrumentalne. Interfejs 802 wyekwipowano w cztery przejrzyste brzmieniowo przedwzmacniacze z przetwornikami gwarantującymi niską latencję.W roli przedwzmacniaczy mikrofonowych i instrumentalnych w 802 zastosowano konwencjonalny, hi-endowy preamp OctaMic II, który spełnia najwyższe oczekiwania dźwiękowe i jest został zaprojektowany z myślą o profesjonalnych zastosowaniach, takich jak nagrania koncertów muzyki tradycyjnej.

Symetryczny układ przedwzmacniacza imponuje skrajnie niskim poziomem zniekształceń, genialnym współczynnikiem odstępu sygnału od szumu i idealnie płaską charakterystyką przetwarzania. Takie rozwiązanie daje gwarancję wiernego przekazu i wzmocnienia wszelkiego rodzaju dźwięków, czy chodzi o sygnał ze sceny o wysokim natężeniu, czy standardowe sygnały studyjne na niższym poziomie, z instrumentów o wysokiej impedancji bądź z mikrofonów dynamicznych, pojemnościowych i wstęgowych.

Poziom wzmocnienia dostosowywany przy pomocy potencjometrów na przednim panelu można ustawić indywidualnie dla każdego z przedwzmacniaczy do wartości 60 dB i w zakresie 54 dB.Z przodu interfejsu znajdują się cztery wejścia na symetrycznych złączach combo XLR/TS, działające także jako wejścia Hi-Z.

Bezpośrednio można podłączyć do nich cztery gitary lub inne instrumenty - nie potrzeba do tego dopełniającego sprzętu. Dla każdego kanału dostępne jest zasilanie fantomowe 48 V, można także przełączyć wejście do trybu instrumentalnego.

Kontrolę aktualnych ustawień interfejsu ułatwiają diody LED zawiadamiające aktywność sygnału, poziom szczytowy [clip], włączone zasilanie fantomowe i aktywne wejście TS.Fireface 802 to wszechstronne urządzenie, którego funkcje zgodnie z tradycją RME można poszerzyć o dopełniające elementy systemu dźwiękowego.

Do podłączenia dodatkowych przedwzmacniaczy albo obszerniejszej ilości wejść analogowych służą podwójne wejścia/wyjścia optyczne ADAT umieszczone z tyłu interfejsu. Cyfrowe wejścia i wyjścia AES/EBU: Fireface 802 wyekwipowano w jedno fachowe wejście/wyjście AES/EBU obsługujące sygnał do 192 kHz.

ADAT: Dwa 8-kanałowe wejścia/wyjścia ADAT umożliwiają podłączenie dwóch dodatkowych konwerterów AC/CA lub maszyn efektowych i konsolet mikserskich. Oba wejścia/wyjścia ADAT obsługują sygnały o rozdzielczości próbkowania do 192 kHz [S/MUX4].

Jak w sytuacji AES/EBU, 16 kanałów ADAT dostępnych jest razem z torami analogowymi. Przy zastosowaniu zewnętrznych konwerterów w rodzaju ADI-8 QS, w Fireface 802 można uzyskać 28 analogowych wejść i wyjść, 20 przy próbkowaniu 96 kHz i 16 dla 192 kHz.

SPDIF: Drugie wejście/wyjście ADAT działa także jako optyczne wejście/wyjście SPDIF, co powiększa wszechstronność interfejsu. Word Clock i MIDI: Wejście i wyjście word clock [złącze BNC] z przełączaną charakterystyką i wejście/wyjście MIDI dodatkowe listę zespoli, czynią z Fireface 802 mistrzowski system audio o wszechstronnych możliwościach użycia.

Odsłuch pod kontroląFireface 802 to nie tylko nadzwyczajny, biurkowy kontroler stopni odsłuchu - urządzenie rewelacyjnie sprawdza się także jako przełącznik monitorów i przełącznik źródła z funkcją talkback, w każdym współczesnym studiu, gdzie używa się komputera do miksowania dźwięków.

Ponieważ 802 działa jako, w głównej mierze wykorzystywany dodatkowo, kontroler odsłuchów, interfejs pozwala zachować oryginalne brzmienie materiału, gdyż wyjścia sprzętowe połączone są bezpośrednio z monitorami studyjnymi.Monitoring sygnału.

Dowolny ze sprzętowych torów wyjściowych można skierować do wyjścia głównego albo słuchawkowego. Funkcje Talkback, Listenback, Mono, Dim, Recall i External Input zadziałają wówczas automatycznie, tak jak powinny, na przypisanych wyjściach.ARC - nowoczesna kontrola zdalna.

802 posiada złącze dla opcjonalnego zdalnego kontrolera [Advanced Remote Control], którym można bezpośrednio sterować parametrami Volume, DIM, Store, Recall, Mono, Talkback, External Input i innymi. Przyciski sterownika można także przeprogramować przypisując do nich jednostkowe komendy.

Więcej funkcjiSteadyClock. Specyficzna technika redukcji jittera gwarantuje niezmiennie perfekcyjną jakość dźwięku, dzięki czemu urządzenie jest zupełnie niezależne od jakości zewnętrznych sygnałów zegara.

Z racji efektywnej redukcji jittera, konwertery pracują niezależnie od jakości zewnętrznego sygnału zegara, zupełnie tak, jakby pracowały cały czas zgodnie z zegarem wewnętrznym – a to daje gwarancję brzmienia bezbłędnej jakości!

SteadyClock umożliwia niezależne sterowanie częstotliwością próbkowania poprzez Fireface 802. W panelu ustawień znajdują się pola wyboru przede wszystkim użytkowanych na świecie audio i video częstotliwości próbkowania.

ICC. Funkcja Intelligent Clock Control [ICC] nie tylko pokazuje wszystkie wartości zegara, lecz także pamięta ostatnie działające ustawienie częstotliwości próbkowania na wypadek błędu w sygnale ze źródła zewnętrznego.

Inne cieszące się renomą funkcje RME takie jak SyncCheck zezwalają na prędkie wykrycie problemów z zegarem. DIGICheck. W ramach Fireface 802 użytkownik dostaje oryginalny komplet narzędzi RME do pomiarów i analizy sygnałów cyfrowych audio.

DIGICheck ma wielośladowy rejestrator, oblicza poziomy szczytowy i RMS na drodze sprzętowej, analizuje i wyświetla obraz sygnału na niemało sposobów, w stereo, w trybie wielokanałowym, wszystkie kanały, surround, spektralnie i jeszcze więcej.

Zasilacz: Dzięki specjalnemu, wydajnemu układowi zasilania 802 działa w zakresie napięć od 100V do 240V AC, więc można go używać na całym świecie. W układzie zasilania znajduje się filtr liniowy, którego zadaniem jest całkowite zabezpieczenie przed wahaniem napięć i likwidacja zakłóceń z układu zasilania.Praca w trybie samodzielnym.

Parametrami Fireface 802 można sterować bezpośrednio z poziomu iPada, przez MIDI i korzystając z ARC. Ponadto, do dyspozycji jest 6 komórek pamięci, w których na stałe można zapisać aktualne ustawienia urządzenia.

Tym sposobem Fireface 802 działa niezależnie od komputera. W trybie samodzielnym interfejs może pełnić różne role, starczy wcisnąć jeden przycisk. Obsługiwane sterowniki• Windows 8 / 7 / Vista / XP SP2 [32 i 64 bity],• Apple Mac OS X 10.6 albo wyższy [Core Audio].

Sterowniki Windows i Mac OS X są identyczne w kwestiach funkcjonalności, o ile pozwalają na to możliwości danej platformy. Informacje technologicznE AC - konwersja analog-cyfra, wejścia liniowe 1-8, panel tylny Rozdzielczość: 24 bity, Odstęp sygnału od szumu [SNR]: 113 dB RMS nieważone, 116 dBA, Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0.1 dB: 5 Hz - 20.8 kHz, Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz - 45.8 kHz, Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB: 5 Hz - 92 kHz, Zniekształcenia THD: < -110 dB, < 0.00032 %, Zniekształcenia THD + N: < -104 dB, < 0.00063 %, Separacja kanałowa: > 110 dB, Wejścia: 6.3 mm TRS jack, elektronicznie symetryzowane, Czułość wejściowa: 8 kOhm niesymetrycznie, 12 kOhm symetrycznie, Czułość wejściowa przełączana do ust.

Lo Gain, +4 dBu, -10 dBV, Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy Lo Gain: +19 dBu, Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu. Wejścia mikrofonowe 9-12, panel przedni Jak AC, oprócz: Wejścia: XLR, symetryzowane elektronicznie, Impedancja wejściowa: 3.4 kOhm, Odstęp sygnału od szumu [SNR]: 112 dB RMS nieważone, 116 dBA, Zakres wzmocnienia: 54 dB, Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie +6 dB: +10 dBu.

Wejścia instrumentalne 9-12, umieszczone z przodu Jak AC, oprócz: Wejścia: 6.3 mm TS jack, niesymetryczne, Impedancja wejściowa: 800 kOhm, Odstęp sygnału od szumu [SNR]: 112 dB RMS nieważone, 115 dBA, Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie +6 dB: +21 dBu.

CA - konwersja cyfra-analog, wyjścia liniowe 1-8, panel tylny Dynamika: 115 dB RMS nieważone, 118 dBA, Pasmo przenoszenia dla 44,1 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 20.8 kHz, Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 45 kHz, Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 89 kHz, Zniekształcenia THD: -104 dB, < 0.00032 %, Zniekształcenia THD + N: -100 dB, < 0.00063 %, Separacja kanałowa: > 110 dB, Wyjście: 6.3 mm TRS jack, serwo-symetryzowane, Impedancja wyjściowa: 75 Ω, Poziom wyjściowy z ust.

Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV, Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy Hi Gain: +19 dBu, Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu, Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy -10 dBu: +2 dBV. CA – wyjścia słuchawkowe stereo [9-12] Jak CA, oprócz: rodzaj wejść: 6.3 mm TRS stereo jack, niesymetryczne, Poziom wyjściowy dla 0 dBFS, High: +16.8 dBu, Poziom wyjściowy dla 0 dBFS, Low: +2 dBV, Impedancja wyjściowa: 30 Ω.

AES/EBU 2 x XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992. ADAT Optyczne 2 x TOSLINK I/O, format zgodny ze specyfikacją marki Alesis, standard: 2 x 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz, Podwójna prędkość [S/MUX]: 2 x 4 kanały 24 bity 96 kHz, Poczwórna prędkość [S/MUX4]: 2 x 2 kanały 24 bity 192 kHz, Poczwórnej szybkości Windows USB: 1 x 2 kanały 24 bity 192 kHz.

SPDIF optyczne [przez ADAT2] 1 x optyczne, zgodne z IEC 60958. Word Clock BNC, zmienne ustawienie.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Pozostały sprzęt nagłośnieniowy i studyjny