• Producent: Novae Res
  • Kategoria: E-booki
  • ISBN: 9788380831629
  • Autor: Ewelina Masiarz
  • Wydawnictwo: Novae Res
  • Ilość stron: 63
  • Rok wydania: 2016
Jak rozszerzyć produktywność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, żeby potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, żeby nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko? Co się stało w chwili wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu? Czy za każdym razem umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy? Jak zacierają się granice między spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi? Na ile social media są nadal social? Autorka, ukazując zróżnicowane metody, ukazuje, jak można umiejętnie użyć ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież „cel uświęca środki"…
Tytuł Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego Autor Ewelina Masiarz Język polski Wydawnictwo Novae Res ISBN 978-83-8083-162-9 Rok wydania 2016 liczba stron 63 Format mobi, epub

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii E-booki